Представяне

Здравейте, компания! 🙂

Holistic Skin Cear (Холистична грижа за кожата) е моят блог в WordPress за лечение на акне и по-добра кожа. По-точно за един нестандартен на средностатистическото мислене подход – холистичното и натурално лечение.

Казвам се Калоян и съм едно обикновено момче и тинейджър. Както милиони други хора по света, така и аз имам проблеми с акнето. Последните 5 години за мен са непрестанна борба и тестване на различни кремове и лосиони. Вървейки по този дълъг път стигнах до заключението, че най-комплексният и правилен метод за решение на проблема на акне е не този с мазила, а натуралният. Все още не съм напълно чист, но за няколко седмици успях да постигна резултати, които не успях за години, използвайки химични препарати за външно приложение.

В този блог ще научите много за природните подходи – правилна диета, суплементи (добавки) за по-хубава кожа, вредите от химикалите, истинските (!) причини за акнето, кои са положителните навици – за здравословният начин на живот и какво точно представлят холистичните решения. Следейки този блог ще научите не само как да подобрите, дори излекувате акнето си. Правилният път към лечението на акне е свързан с правилен начин на живот. Повечето материали тук са или преведени от достоверни източници, или научно доказани, или тествани от мен.

В този блог ще намерите:

  • Информация, подкрепена от дългогодишния ми опит в лечението на акне.
  • Информация от западни сайтове и форуми.
  • Информация от западни книги и видео материали.
  • Информация от новини и проучвания по темата.
  • Множество линкове към други сайтове за натурално лечение.
  • Ревюта на книги за натурално лечение на акне.
  • Хранителни режими.
  • Десетки съвети.

В този блог няма да намерите:

  • „Златната рецепта, лекуваща акне за ден-два или три“.
  • Реклама на препарати за лечението на акне.
  • Информация, за която трябва да плащате.

Вашата подкрепа ми трябва, защото поемам наистина трудно начинание. Докато на Запад хиляди хора лекуват акне, използвайки натурални методи, тук хората все още не вярват в този начин и все още чакат чудотворния крем или хапче. Убеден съм, че дори и вие подхождате с недоверие към всичко това. Докато сега мога само да обещавам, след година или дори месеци ще си говорим с факти…тъй че почакайте и четете ; )

Очаквайте следващия ми пост, а дотогава хвърлете поглед на сайтовете в страничния панел на този блог.

Успехи и доскоро!

Вашият коментар

Filed under Общи

Вашият коментар